דירוג הדפים בגוגל – סקירה מהירה למתחילים

אני בטוח שראית את המונח דירוג עמודים כמה פעמים באינטרנט או ששמעת אותו ברשת. הנה מה שזה. זהו אלגוריתם שבאמצעותו Google מודדת את החשיבות היחסית של דף נתון. זה מאוד דומה להצבעה על פופולריות בכך שלכל אתר מוקצה ערך מאפס לעשרה.

האלגוריתם לוקח בחשבון גורמים רבים, כולל האיכות והכמות של כל קישורים נכנסים לדף. הוא גם מסתכל על טקסט העוגן של קישור נכנס או על 'הנושא' של האתר המקשר. איכות וכמות הקישורים האחרונים משחקים תפקיד בכך.

לבסוף, גוגל בוחנת את התוכן האמיתי של הדפים. חשוב מאוד שהתוכן האמיתי שלך יהיה רלוונטי לקישור ולנושא הדף שלך. LSI בוחן את התוכן בפועל של כל דף ומנסה לקבוע את הרלוונטיות של התוכן שלך למילת מפתח או ביטוי נתון.

התוכן העיקרי הוא השליטה בדף ומספק למשתמש את כל המידע הדרוש לו. לכן חשוב מאי פעם לייצר תוכן באיכות גבוהה ולוודא שהוא מותאם במיוחד למונחי החיפוש שיעזרו להוביל מבקרים לאתר שלכם ולגרום לכם לדירוג טוב ב- SERPS.

מנוע ה- LSI מסתכל על יותר מכמות המילים העצומה. הוא גם מסתכל על המילים שבהן השתמש המחפש כדי למצוא את הדף. ישנם כלים מקוונים שיבדקו את המילים ש- Google אינדקסה באתר שלך וישווה אותן למילים בהן משתמש המחפש.

ניתוח מילות מפתח הוא קריטי להצלחת אופטימיזציה למנועי חיפוש. חשוב לא רק לשקול את המילים שבהן אתה משתמש, אלא כיצד מפרשים עכבישים במנועי חיפוש אותן.

גיליתי שבמהלך השנים האחרונות, רוב הלקוחות שלי לא השתמשו במספיק מילות מפתח לזנב ארוך. מילות מפתח לזנב ארוך הן מילות מפתח שבדרך כלל הן 3 מילים או יותר. לדוגמה, מילת מפתח קצרה תהיה "חצאית", מילת מפתח בזנב ארוך תהיה "שמלות בד שקופות מחויטות".

רוב הלקוחות שלי בוחרים במילות המפתח עם הזנב הארוך כשהם הולכים עם השיווק, אבל אני לא בטוח שרבים מהם ישקלו את אלה עם הזנב הקצר; אחרי הכל, התחרות היא הרבה פחות והרבה יותר ישירה.

לאלה שהיו בוחרים במילות המפתח הקצרות יש יותר תחרות, וככל שנמצא יותר טוב למצוא טוב יותר. זה לא אומר שמילות מפתח בעלות זנב קצר הן בעלות הערך הנמוך ביותר.

רבים מהלקוחות שלי משתמשים במילות מפתח שאורכן רק מילה אחת או שתיים, וזהו תחום שלא התמקדתי בו. ברוב המקרים, אתר עם תוכן של 3-4 משפטים כבר נמצא בחיסרון.

עם זאת, רבים מהלקוחות שלי מגלים שיש להם הצלחה טובה יותר עם תוכן ארוך יותר. אין ספק שתוכן ארוך יותר באתר ייחשב רלוונטי יותר על ידי מנוע חיפוש, וככל שהטקסט ארוך יותר, כך ייטב.

לדוגמה, אתר בן 5 עמודים בנושא כלי עבודה עשוי למכור כלים מסובכים יותר מאשר אתר שמוכר חלקי חילוף למסורים חשמליים וכלי חשמל כלליים. במערך כזה, קשה מאוד להבטיח שהצרכנים יקבלו את מבוקשם.

עם זאת, אם התוכן הוא של 500-800 מילים, אז הסיכויים הרבה יותר טובים שהמוצרים והשירותים יימצאו וישארו בראש רשימות החיפוש.

נקודת הבית לקחת כאן היא שתוכן האתר באמת צריך להיות רלוונטי. אם אתה יוצר מדריך לאתר שלך, וודא כי התוכן משקף את אופי האתר ויעזור למשתמש.

נקודה אחרונה היא שאם המשתמש מרוצה אז מנועי החיפוש יעקבו ואם התוכן שלך לא רלוונטי אז מנועי החיפוש עשויים פשוט לעזוב. אתה יכול להשתמש בידע הזה לטובתך ולספק תוכן שייתן למשתמשים שלך את המידע ויגרום להם לעצור ולגלוש.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

שרת vps לאחסון אתרים קריטיים

שירותי אחסון אתרים מהווים את הסיפור מאחורי הקלעים של הצלחת האתר שלנו, כשהם אחראים בין השאר על מהירות האתר ואבטחת המידע הנמצא בו. בין סוגי

קרא עוד

טיפים לקידום אתרים לעורכי דין

עורכי דין רבים מתקשים לקדם את אתר האינטרנט שלהם ביעילות ולייצר תנועת מבקרים רלוונטית והמרות ללקוחות חדשים. במאמר זה נסקור מספר טיפים מעשיים ויעילים שכל

קרא עוד