עדכוני גוגל שאתם חייבים להכיר

גוגל היא ענקית מנועי חיפוש ואחד האתרים המתוירים ביותר באינטרנט. עם כל העדכונים שלה, גוגל משחקת תפקיד מרכזי באופן שבו לקוחות מוצאים עסקים.

במאמר זה תלמדו על כמה מהשינויים האחרונים שגוגל ביצעה באלגוריתם החיפוש שלה וכיצד שינויים אלה השפיעו על קידום אתרים.

עדכוני גוגל עשויים להיות קצת מפחידים עבור אתרי אינטרנט ושיווקים, אך הם גם מהווים הזדמנות ללמוד ולהסתגל.

אין ספק כי אופטימיזציה למנועי חיפוש השתנתה רבות בשנים האחרונות. והעדכונים של גוגל היו הגורם הגדול ביותר לשינוי הזה.

גוגל ביצעה שינויים באלגוריתם שלהם שהשפיעו על תהליך האופטימיזציה של מנועי החיפוש.

להיות מתוסכל כאשר גוגל מעדכנת כיוון שיכול להיות קשה להבין כיצד הוא ישפיע על העסק שלכם. עם זאת, אם ייקח לכם קצת זמן ללמוד יותר על מה שקורה אז תבינו שהעדכונים האלה הם למעשה נהדרים לעסקים קטנים.

גוגל ביצעה מספר שינויים באלגוריתם שלהם, אשר שיבשו את המודלים הישנים לקידום אתרים. כתוצאה מכך, הגישה המודרנית היא להתמקד בתוכן ובשיווק מבוסס ביצועים, כך שאנשים יוכלו למצוא את העסק שלכם בקלות יותר ברשת.

גוגל הייתה פעילה מאוד בעדכון האלגוריתם שלה כדי להתעדכן בנוף הדיגיטלי המשתנה ללא הרף. לעדכוני האלגוריתם הללו הייתה השפעה ניכרת על אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).

העדכון של גוגל לשנת 2016, למשל, הוכרז ב -25 באפריל וזוכה לכינוי "Mobilegeddon". מטרת עדכון זה הייתה לשפר את דירוג החיפושים בנייד של גוגל, אשר בסופו של דבר ישפיע על קידום אתרים הן למחשבים שולחניים והן לאתרי מובייל.

גוגל הודיעה כי הם משנים את גורמי הדירוג שלהם על מנת לספק מידע רלוונטי למשתמשים. הם רוצים שמנוע החיפוש שלהם יגיב יותר ויספק את התוצאות המדויקות ביותר עבור כל שאילתה נתונה. זהו גם מאמץ של גוגל להשתלט על התוצאות מהמתחרים שלהן כמו בינג ויאהו.

גוגל תמיד הייתה מנוע החיפוש המוביל בעולם. זה נשאר כך על ידי שיפור מתמיד של האלגוריתם שלהם כך שיתאים לשינויים במגמות ולספק תוצאות טובות יותר למשתמשים.

האלגוריתם של גוגל נותן עדיפות לאתרים בעלי דירוג גבוה יותר בסולם הדירוגים של גוגל. זה מחושב באמצעות מספר גורמים, כגון תעבורת אתרים ומורכבות עיצוב האתר.

ביוני 2018 הכריזה גוגל על עדכון לאלגוריתם הדירוג המרכזי שלה שיעניש כל אתר שנחשב כ"איכות נמוכה ", הכולל תוכן זבל או באיכות נמוכה, חלונות קופצים או פרסומות מתמידים ובחירות עיצוב גרועות.

העדכונים מתבצעים באלגוריתם החיפוש של גוגל כדי לשפר את חוויית החיפוש. האלגוריתמים של גוגל מתעדכנים מדי חודש או חודשיים.

בעזרת עדכונים אלה, Google תוודאו שהמשתמשים יישארו בדף זמן רב יותר ורואים תוכן איכותי יותר.

גוגל מבצעת שינויים באלגוריתם שלה על מנת לסייע במניעת דירוג אתרי זבל גבוה יותר. עדכון זה גם יעודד תוכן איכותי שאנשים רוצים לראות, ולא תוכן באיכות נמוכה שלא אכפת להם.

גוגל ביצעה עדכונים באלגוריתם מנועי החיפוש שלה במטרה לשפר את איכות תוצאות החיפוש למשתמשים. אחד העדכונים שהוא ביצע נקרא "פנדה" שנוצר כדי לסנן אתרים עם תוכן דואר זבל או גרוע.

פנדה הוא עדכון שמסנן אתרים עם תוכן זבל או גרוע. הוא הושק בשנת 2011 והמשיך להתעדכן לאורך זמן. הכוונה של גוגל הייתה לשפר את איכות תוצאות החיפוש שלהם למשתמשים, כך שיוכלו להשיג את מבוקשם במהירות וביעילות רבה יותר.

העדכון כולל מספר גורמים שלא נחשפו, אך גוגל כן אומרת שאם לאתר יש תוכן באיכות נמוכה ומעט אותות אחרים המצביעים על איכות גבוהה, סביר להניח שהוא ידרג נמוך יותר מאשר אתר עם תוכן באיכות גבוהה וסימנים רבים אחרים המצביעים על כך. לקראת איכות גבוהה

גוגל ביצעה שורה של שינויים באלגוריתם מנועי החיפוש שלהם. לשינויים אלו הייתה השפעה ניכרת על האופן שבו SEOs מתקרבים לשוק הדיגיטלי.

השינויים המשמעותיים הללו וכיצד הם השפיעו על אופטימיזציה למנועי חיפוש אורגניים.

גוגל משנה כל הזמן את האלגוריתם שלה כדי לספק למשתמשים חוויה טובה יותר בעת השימוש במנוע החיפוש שלהם. הם תמיד מנסים לשפר את האיכות תוך לחימה באתרי זבל ותוכן מזויף. אחד העדכונים האחרונים שנעשתה על ידי Google היה שהיא התחילה לתת דירוג גבוה יותר לאתרים שנטענים במהירות, כלומר אתרים עם הרבה מודעות או סרטונים יכולים להשפיע לרעה על דירוג האתר שלכם אם הם לא נטעינים מספיק מהר.

גוגל הוציאה עדכונים חדשים לאלגוריתם מנועי החיפוש שלה. עדכונים אלה נועדו במיוחד כדי לספק חווית משתמש טובה יותר באתר. המשמעות היא שהמיקוד של גוגל לא יהיה בדירוג אלגוריתמי, אלא בשיטות מומלצות SEO.

העדכונים האחרונים של גוגל נועדו לשפר את חווית המשתמש במקום להסתמך רק על אלגוריתמים לדירוג. שינויים אלה מקבלים לעתים קרובות כינויים על ידי מומחי SEO, כגון "Mobilegeddon" ו- "Panda" כדי לסייע להם לזהות מה הם עושים וכיצד הוא משפיע הן על לקוחותיהם והן על דירוגי האתר שלהם בדפי תוצאות מנוע חיפוש אורגניות

נכתב בשיתוף עם חברת קידום האורגני המובילה : 

https://www.masamedia.co.il/

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

שרת vps לאחסון אתרים קריטיים

שירותי אחסון אתרים מהווים את הסיפור מאחורי הקלעים של הצלחת האתר שלנו, כשהם אחראים בין השאר על מהירות האתר ואבטחת המידע הנמצא בו. בין סוגי

קרא עוד

טיפים לקידום אתרים לעורכי דין

עורכי דין רבים מתקשים לקדם את אתר האינטרנט שלהם ביעילות ולייצר תנועת מבקרים רלוונטית והמרות ללקוחות חדשים. במאמר זה נסקור מספר טיפים מעשיים ויעילים שכל

קרא עוד