אופטימיזציה חיצונית ופנימית לאתר

קידום אתרים מורכב משני חלקים עיקריים: אופטימיזציה באתר וגם מחוץ לאתר. להשיג דירוג גבוה בתוצאות של מנוע חיפוש היא משימה לא פשוטה. לא רק שאתה צריך לדאוג שמעכבישים של מנועי חיפוש יסתרקו באתר שלך, אתה גם צריך לדאוג לגבי קישורים נכנסים ודואר זבל. במקרים רבים סביר להניח שהמתחרים שלכם בונים או קונים אלפי קישורים לדרג גבוה במנועי החיפוש. אם אתה רוצה להתחרות בהם, כדאי שתתחיל לבנות גם את הקישורים שלך, במיוחד אם אתה רוצה לדרג לפי מילות מפתח תחרותיות ביותר.

קידום אתרים באתר מתייחס לאופטימיזציה שאתה מבצע באתר שלך. המשמעות יכולה להיות יצירה והטמעה של מפת אתר, כמו גם הכנסת מילות מפתח למטאות ובכותרות שלך. SEO מחוץ לאתר, לעומת זאת, כרוך בבניית קישורים מאתרים אחרים לאתר שלך. קידום אתרים מחוץ לאתר הוא המפתח האמיתי להשגת דירוג גבוה במנועי החיפוש, וחשוב שתבין כיצד חושבים מנועי החיפוש. מנוע חיפוש לא יכול לאנדקס את כל האתרים. למנועי החיפוש יש ספריות עם אתרים רשומים (בדרך כלל נקראים אינדקסים), והם מכוונים באופן קבוע אינדקסים אלה על ידי הוספה או ביטול של אתרים מהאינדקסים שלהם. לכן, מנוע חיפוש צריך לכוון כל הזמן את האינדקסים שלו, כך שהוא יציע תוצאות רלוונטיות רק כאשר משתמשים מחפשים מונחים הקשורים לאתרי האינדקס.

לפני שתוכל לקבל דירוג גבוה במנועי החיפוש, עליך לייעל את האתר שלך. ישנם מספר גורמי SEO באתר שאתה יכול ליישם באתר שלך. פעולה זו יכולה לעזור לך להשיג דירוג גבוה במנועי החיפוש.

כותרת

תג הכותרת של אתר צריך להכיל כ- 70 תווים. כשאתה יוצר אתר, זה הדבר הראשון שאתה מכניס את קוד ה- HTML. תג הכותרת נותן למנועי החיפוש רושם ראשוני על מה האתר שלך עוסק. אם תג הכותרת שאתה יוצר אינו מכיל את המילים שאתה מצפה שתדורג אליהן, אז זה סימן שאתה לא מצליח באסטרטגיית SEO שלך. המילים בתגית הכותרת שלך הן קריטיות. לכן, אל תשכח להוסיף את מילות המפתח שברצונך לייעל. חשוב לדרג היטב את מילות המפתח שברצונך לבצע אופטימיזציה מכיוון שאופטימיזציה מחוץ לאתר יעילה רק כאשר אתה מדרג היטב את מילות המפתח שאליהן אתה ממקד.

תוֹכֶן

אתר חייב להכיל תוכן רלוונטי ואינפורמטיבי על מנת לדרג היטב במנועי החיפוש. מה שאתה צריך לעשות הוא ליצור תוכן אינפורמטיבי שנכתב למבקרים באתר שלך ולייעל אותו עבור מנועי החיפוש. אל תשתמש במילות מפתח מיוחדות למטרה הבלעדית של משיכת משתמשים במנועי חיפוש. עליך להתמקד במה שאתה אומר באתר שלך ולא במה שאתה מוכר. כאשר אתה כותב התוכן שלך, ודא שאתה שומר על איכות טובה. כל אחד מהמאמרים שאתה מפרסם באתר שלך צריך להיות ייחודי ואיכותי. אם אתה מפרסם תוכן כפול באתר שלך, האתר שלך עלול להיענש על ידי מנועי החיפוש.

לוקליזציה

ודא שכאשר אתה מבצע אופטימיזציה לאתר שלך, אתה כולל את המיקום של העסק שלך במילות המפתח שלך. אתר האינטרנט צריך לכלול את כתובת העסק שלך, כמו גם את העיר, המדינה והמיקוד שבו אתה נמצא. וודא שאתה לא משתמש בזה כדי לפתות אנשים לאתר שלך, אלא כדי ליידע את מנועי החיפוש היכן נמצא העסק שלך. זה יכול לעזור לך לדרג היטב בחיפושים מקומיים.

היו צריכות להיות מילות מפתח מקומיות כגון "izine" או "חנות" שלך במקום "מילות המפתח" או "המוצר" שלך. זהו אחד הטיפים הסודיים החשובים ביותר לדירוג האתר שלך. מילות המפתח המקומיות שבהן אתה משתמש יעזרו לך לדרג היטב בחיפושים, אך עליך גם לשאוף לדרג היטב את המדינה או העיר שלך אם אתה עסק בלבן.

חיבור אישי

סוד נוסף של דירוג טוב בגוגל הוא קישור מאתרים אחרים. תוכל לעשות זאת על ידי שליחת האתר שלך לספריות קישור, לגרום לחברים שלך לקשר לדפי הפייסבוק או הטוויטר שלך ולעשות דברים אחרים שיעניקו לך אישור.

 שנה את האתר שלך

אם האתר שלך נראה שאינו יכול להיות מדורג על ידי מנועי החיפוש, עליך לפנות למומחים שיעזרו לך בכך. ישנם יועצי SEO שיכולים לעזור לך לייעל את האתר שלך, ללמד אותך מה עובד ומה לא עובד.

דירוג גבוה יותר על ידי מנועי החיפוש פירושו יותר תנועה לאתר העסק שלך, הגדלת המכירות והגדלת הרווחים שלך. כדי לעזור לך לתכנן קמפיין קידום אתרים מוצלח, בחר יועץ קידום אתרים.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

שרת vps לאחסון אתרים קריטיים

שירותי אחסון אתרים מהווים את הסיפור מאחורי הקלעים של הצלחת האתר שלנו, כשהם אחראים בין השאר על מהירות האתר ואבטחת המידע הנמצא בו. בין סוגי

קרא עוד

טיפים לקידום אתרים לעורכי דין

עורכי דין רבים מתקשים לקדם את אתר האינטרנט שלהם ביעילות ולייצר תנועת מבקרים רלוונטית והמרות ללקוחות חדשים. במאמר זה נסקור מספר טיפים מעשיים ויעילים שכל

קרא עוד