בניית אתרי אינטרנט

קרדיט תמונה: FREEPIK

אתרי אינטרנט

בכל יום עולים לאוויר אתרי אינטרנט רבים שנבנו על ידי מומחים בתחום זה. כל אחד מהם נראה אחרת עקב עיצוב ייחודי וזאת כדי להעניק אופי מיוחד לגל אחד מהאתרים. אנשי המקצוע מחפשים גימיקים מיוחדים בעת בניית כל אתר וזה כולל עיצוב גרפי ייחודי, איורים מרהיבים, שימוש בצבעי המותג ועוד. ככל שהאתר ימשוך את העין בגווניו ובנראותו, כך הגולשים יישארו בו פרקי זמן ארוכים ביותר. קיימת חשיבות רבה לחדות הצילומים בתוך כל אתר כך שיהיו אלו צילומים ברורים של כל מוצר ושלא יהיו ספקות על פי קנה המידה שלו, מהו הגודל האמיתי.

אתרי אינטרנט רבים כוללים גם רובד של מכירת מוצרים. המטרה העיקרית של בעלי החברה שמפעילה אתר זה היא לגרום ללקוחות להיכנס לקטגוריות האלו, לראות את ההיצע הגדול הקיים ולבצע הזמנה. אך כדי להגיע לכך יש לתת ללקוח את מלוא המידע כדי שיהיה לו נוח וברור לבצע את ההזמנה. אם מדובר לדוגמה באתר המוכר נעליים, בקטגוריה של נעלי עקב יהיה פירוט של המידות הקיימות והאפשרות של כל לקוחה לבחור את המידה הנכונה עבורה על פי מדידת אורכה של הרגל, כמו כן מידע אם זו נעל המותאמת למבנה רחב של רגל. לאחר מכן יפורטו הדגמים השונים הקיימים והגוונים. כל אישה שרואה את הנתונים באופן רוחבי, יכולה לקבל החלטה ולסמן באתר את הדגם המועדף עליה ולהזמין אותו.

הכנסות של אתרי אינטרנט

אחת הפעולות החשובות שמבצע בונה אתרי אינטרנט הוא התאמה של האתר לכללים הבין לאומיים בנושא אבטחת התשלומים באמצעות כרטיסי האשראי השונים והשיטות הנוספות כמו פייבוקס, ביט והעברות בנקאיות. לנושא זה קיימת חשיבות רבה כיוון שכל לקוח מסתכל על נושא זה ורק כאשר הוא שקט שכל המידע מאובטח, הוא מרגיש נינוח לבצע את ההזמנה.

שירות ללקוחות

אף שהנתונים אשר הוזנו באתרי אינטרנט הם ברורים, תמיד יש לקוחות שלא מבינים מידע כזה או אחר, הן כי לא קראו את המידע באופן מלא, כיוון שמדובר בלקוחות שלא בקיאים בשפה או אנשים מבוגרים. זו הסיבה שבוני האתר מוסיפים את כפתור הווטס אפ ובאמצעותו קל מאד לנהל שיחה בין הקונה הפוטנציאלי למוכר כדי לקבל את ההבהרות הנחוצות. בהתאם לתשובות הלקוח יחליט אם להמשיך ברכישה או לוותר.

לוגיסטיקה למזמינים באתר האינטרנט

לקוח שהחליט לבצע קנייה, מעוניין שהפריטים יגיעו אליו מהר ככל האפשר ולכן אתרי אינטרנט רבים מודיעים עם קבלת ההזמנה, מהו צפי האספקה. מדובר בכמה זמן, כמו לדוגמה עשרה ימי עבודה, תאריך ושעות. בהמשך לכך יוכל הלקוח לראות את ההתקדמות בנושא המשלוח באזור האישי באתר, אם המוצרים לוקטו, אם בוצעה אריזה, יציאה להליך ההפצה וכו'. הלקוח מקבל הודעות על כל התקדמות וכך הוא תמיד מעודכן בצפי ההגעה של החבילה.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

שרת vps לאחסון אתרים קריטיים

שירותי אחסון אתרים מהווים את הסיפור מאחורי הקלעים של הצלחת האתר שלנו, כשהם אחראים בין השאר על מהירות האתר ואבטחת המידע הנמצא בו. בין סוגי

קרא עוד

טיפים לקידום אתרים לעורכי דין

עורכי דין רבים מתקשים לקדם את אתר האינטרנט שלהם ביעילות ולייצר תנועת מבקרים רלוונטית והמרות ללקוחות חדשים. במאמר זה נסקור מספר טיפים מעשיים ויעילים שכל

קרא עוד