היתרונות של קידום אתרים על פני פרסום מסורתי

"בנה אותו והם יבואו" – אולי אין עצה עסקית גרועה מזה. פשוט ליצור מוצר טוב או להקים עסק זה לא מספיק. המרכיב המהותי ביותר של עסק מצליח (ועסק אינטרנט) הוא הנראות שלו.

אחת הדרכים החזקות והמשתלמות להגדיל את החשיפה היא למצוא את המוצר או השירות שלך כשאנשים מחפשים באינטרנט. אז אם אתה עסק קטן ללא נוכחות באינטרנט, איך אתה מקדם את המוצרים או השירותים שלך באינטרנט?

החדשות הטובות הן שלא קשה למצוא את הלקוחות הפוטנציאליים שלך. החדשות הרעות הן שזה דורש קצת עבודה על מנועי החיפוש. במנועי החיפוש, השיטה החזקה ביותר היא לדירוג גבוה בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERP). רוב האנשים פשוט מניחים שמנועי החיפוש יעשו את זה בשבילם.

יכול להיות שהם צודקים. באינטרנט, צריך כמה פריטים באיכות טובה כדי למשוך את תשומת הלב של אנשים שרוצים לקנות את מה שיש לך להציע. מכיוון שמיליוני עסקים אחרים מתחרים על תשומת הלב של אותם אנשים, אתה צריך לנצח אותם לראש התוצאות של מנוע החיפוש. כמה דולרים יכולים לעבור דרך ארוכה במימון המאמץ הזה.

אז מה הם שלבי המפתח לעלות לראש ה- SERP?

הטריק הוא להיות מדורג גבוה יותר מהמתחרים. כלומר, כאשר מישהו מחפש פריט מסוים, אם אתה בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש, הוא ילחץ לאתר שלך. להגיע לדף הראשון הנכסף הזה, ורצוי להיות בין 5 התוצאות המובילות הוא מה שמכונה אופטימיזציה של SEO.

במונחים של הדיוט, אופטימיזציה של קידום אתרים פירושה עיצוב האתר שלך כך שיהיה רלוונטי למילות מפתח מסוימות שהצרכנים משתמשים בהן לחיפוש המוצר או השירות שלך. אתה רוצה להשתמש באותן מילות מפתח באתר שלך, כך שכאשר מנועי החיפוש ימצאו את האתר שלך, הם יראו שהוא רלוונטי למשהו שמישהו מחפש. לדוגמה, אם מישהו נמצא במנוע חיפוש ומחפש קבלן במיקור חוץ, הוא היה משתמש במילות מפתח מסוימות (המכונות לעתים קרובות "מילות מפתח") כדי למצוא את התוצאות הדרושות להן.

כדי להיות מסוגל לדירוג בדף הראשון של תוצאות החיפוש, יהיה עליך למצוא מילת מפתח מסוימת שפשוט לדרגה ושאינה תחרותית במיוחד. אם אתה בענף תחרותי, ייתכן שאתה שואל את עצמך "כיצד אוכל לדרג מספר אחת עבור מילות המפתח שלי?"

ובכן, הנה דרך קלה ומהירה להבין כמה פעמים יידרש לדרג את מילות המפתח שבחרת וכמה יעלה לך לעשות זאת.

השימוש ב'כלי מילות המפתח של Google 'יעזור לך לחשב בערך כמה פעמים יידרש לדירוג של מילות המפתח שבחרת. תוכל להקליד כל מילת מפתח שעבורה ברצונך לדרג ולאחר מכן לחץ על שלח.

לאחר שתעשה זאת, תקבל רשימה של כל מילות המפתח שעליהן עליך לדרג. הוא יכלול גם את מספר הפעמים שאליהן מחפשים אותן מילות מפתח בחודש, כמו גם את מספר החיפושים החודשיים אחר מילות המפתח האלה.

לאחר שבחרת את מילות המפתח שלך, תוכל להמשיך ולבצע את אופטימיזציית האתר שלך על ידי שימוש במילות המפתח האלה באתר שלך, כמו גם בכותרת ובתיאור של האתר שלך.

עכשיו כשיש לך את מילות המפתח שלך, עליך להשתמש בהן בכתובת האתר שלך, כמו גם בכותרות הדף שלך ובכל מקומות אחרים שבהם תוכל להשתמש במילת מפתח.

זכור, על מנת לדרג גבוה במנועי החיפוש, יהיה עליך לעשות כל שביכולתך כדי להשלים את מילות המפתח שלך עבור שירותי SERP גבוהים. לכן, על מנת לדרג מספר מילות מפתח ולדרג גבוה במנועי החיפוש, עליך לעשות כמיטב יכולתך לדרג גם עבור מילות מפתח אלו.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

שרת vps לאחסון אתרים קריטיים

שירותי אחסון אתרים מהווים את הסיפור מאחורי הקלעים של הצלחת האתר שלנו, כשהם אחראים בין השאר על מהירות האתר ואבטחת המידע הנמצא בו. בין סוגי

קרא עוד

טיפים לקידום אתרים לעורכי דין

עורכי דין רבים מתקשים לקדם את אתר האינטרנט שלהם ביעילות ולייצר תנועת מבקרים רלוונטית והמרות ללקוחות חדשים. במאמר זה נסקור מספר טיפים מעשיים ויעילים שכל

קרא עוד