לארוז, לשנע, לאחסן בקלות ובנוחות עם אחסון והובלות כאן

קרדיט לתמונות FREEPIK

חברת אחסון והובלות כאן מציעה מגוון רחב של שירותים עבור כל מי שמחפש לארוז, לשנע או לאחסן ציוד לפני מעבר בית או משרד.

ישראל היא מדינה קטנה עם אוכלוסייה גדולה מאוד, דבר שיוצר הרבה מאוד תזוזות בשוק הנדל"ן. שוק הנדל"ן הוא דינמי גם בסקטור הפרטי וגם בסקטור העסקי, וזה אומר שיש צורך רב בשירותים הקשורים לאריזה, הובלה ואחסון. ישנן חברות רבות המציעות שירותים שונים של השכרת מחסנים, אריזה או הובלה, ולכל אחת יש את החוזקות והחולשות שלה. עם זאת, חשוב לדעת כי יש חברות שמסוגלות לתת מענה כולל שמאגד את כל השירותים הללו יחד, כמו חברת אחסון והובלות כאן.

ותק וניסיון

חברת אחסון והובלות כאן היא חברה ותיקה שמציעה שירותים מגוונים בתחומים של אריזה, הובלה ואחסון. לחברה יש מחסנים ברחוב הסתת בחולון, אשר נגישים לכבישים המרכזיים של האזור, ולכן, הם לגיטימיים ורלוונטיים עבור כל תושבי גוש דן, מרמת גן וגבעתיים ועד ראשון לציון. בנוסף, החברה מציעה שירותי אריזה, במסגרתם באים אנשי החברה לבית הלקוח, או לעסק שלו, ואורזים את הציוד בבטחה ובסדר מופתי. בנוסף, החברה מסוגלת להוביל את הציוד לכל מקום, לרבות המחסנים בחולון, בצורה הבטוחה והמהירה ביותר.

מיקום ונגישות

מיקום המחסן הוא אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון. המיקום המרכזי בחולון הוא רלוונטי גם עבור שמחפשים אחר שירותים של מחסנים להשכרה בראשון לציון או אפילו בבת ים, תל אביב, גבעתיים, רמת גן ולמעשה, כל אזור גוש דן. המחסנים קרובים לנתיבי איילון ולכביש 4, ולמעשה, קל מאוד להגיע לכל מקום, מאזור רמלה במזרח ועד לנס ציונה ורחובות בדרום. הנגישות היא גם כן חשובה, ואזור התעשיה בחולון הוא גם כן מאוד נגיש ונוח.

גודל והתאמה

גודל המחסנים הוא גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון. יש לוודא כי המחסן הוא גדול מספיק כדי לאחסן את כל המלאי שלכם, ובנוסף, אתם צריכים לקבל את האופציה לאחסן פריטים בודדים או מחסן המתאים לגודל הציוד שלכם, כדי לא לשלם עבור יותר מקום ממה שאתם צריכים. המחסנים של אחסון והובלות כאן נותנים בדיוק את המענה הזה. המחסנים הם מגוונים, רבים, בגדלים שונים ונותנים את האפשרות לתת מענה מדויק לכל לקוח מבחינת גודל מחסן, כמות פריטים ותשלום מדויק עבור השירות שניתן.

אבטחה

אבטחה היא עוד גורם חשוב שהופך את המחסנים של אחסון והובלות כאן לכל כך איכותיים. לחברה יש מחסנים מאובטחים ברמה הגבוהה ביותר, לרבות מערכת מצלמות מסועפת, אמצעי כיבוי ומאבטחים סביב השעון, שנותנים גישה רק לאנשים מורשים. באחסון והובלות כאן שמים דגש גדול מאוד על הציוד של הלקוחות, וזה מתחיל מנושא האריזה, דרך ההובלה ועד השמירה של הציוד במחסנים.

קרדיט לתמונות FREEPIK

מחירים תחרותיים

באחסון והובלות כאן מתגאים לא רק באיכות ובגיוון, אלא גם במחירים ובשירות הלקוחות. החברה מציעה מחירים תחרותיים עבור מגוון השירותים שלה ויודעת להציע גם שירות מדויק לכל לקוח בהתאם לכמות הציוד שלו והצרכים הספציפיים שלו. בנוסף, בחברה שמים דגש עצום על שירות לקוחות, ויודעים לספק מענה מהיר לכל הלקוחות, בכל נושא שהוא.

שירותים מתקדמים

חברת אחסון והובלות כאן היא חברה מובילה אשר מציעה שירותים מתקדמים לכל מה שקשור במעבר של ציוד בין נכסים, לרבות שירותי אחסנה לטווח ארוך או שירותי אריזה לפני מעבר של משרד. החברה עושה זאת שנים רבות ובהצלחה גדולה, ולכן, כאשר מדברים על ניסיון ואיכות, מדברים על אחסון והובלות כאן.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

שרת vps לאחסון אתרים קריטיים

שירותי אחסון אתרים מהווים את הסיפור מאחורי הקלעים של הצלחת האתר שלנו, כשהם אחראים בין השאר על מהירות האתר ואבטחת המידע הנמצא בו. בין סוגי

קרא עוד

טיפים לקידום אתרים לעורכי דין

עורכי דין רבים מתקשים לקדם את אתר האינטרנט שלהם ביעילות ולייצר תנועת מבקרים רלוונטית והמרות ללקוחות חדשים. במאמר זה נסקור מספר טיפים מעשיים ויעילים שכל

קרא עוד