פרסום
במציאות העכשווית משתמשים המשרדים לשיווק ולפרסום דיגיטלי בשיטות חדשניות אשר מותאמות לעידן החדש שבו הכול קורה כאן ועכשיו והפעילות הדינמית מתרחשת בגוגל וברשתות החברתיות. מומחים בתחום זה מנתבים את שיטת הפרסום המיטבית עבור כל לקוח. יש מקרים שבהם האפקט המשמעותי יהיה באמצעות דף נחיתה יפהפה ומושך אשר יוטמע בפייסבוק, באינסטגרם או ברשתות חברתיות אחרות. במקרים אחרים המגמה היא לבצע קידום ממומן בגוגל או ברשתות החברתיות וגם קידום אורגני, כדי להעלות את מיקומו של האתר בדף של תחום העיסוק שלו. אנשי פרסום מיומנים משלבים בין שתי שיטות הקידום וזאת כדי להשיג תוצאות יוצאות דופן שישפיעו רבות על הפעילות העסקית של החברה.
על פי התוצאות של פרסום אפקטיבי אפשר לראות את התנועה של הלקוחות הפוטנציאלים אשר נכנסים לאתר. מאז שבוצע קידום אורגני לאתר האינטרנט כמות הכניסות היא עצומה ובכל אתר מתקבלות הזמנות רבות. תופעה זו מתרחשת בכל אתר אינטרנט הן אם מדובר באתר המוכר רהיטים, ספרים, צעצועים כמו נינטנדו סוויץ', מוצרי קוסמטיקה, מזון ועוד. כאשר הישראלים נחשפים לפרסומים השונים הם בוחרים ליצור אינטראקציה ולכן הם עוברים על הקטגוריות השונות של האתר, משתפים עם חברים את דף הנחיתה, רושמים תגובות ועוד. המעבר לקנייה אינו קורה תוך פרק זמן קצר כיוון שקודם הלקוח הפוטנציאלי בוחן את הנתונים ואת העלויות, עורך השוואות ורק לאחר מכן מקבל החלטה אם לבצע רכישה או לא.
פרסום באמצעות קידום ממומן
הפרסום באמצעות קידום ממומן מתבצע על ידי מודעות שמטרתם לסחוף את הלקוחות להגיע לאתר האינטרנט ושם לראות את מלוא המידע על הפעילות העסקית. יש אפשרות לקבוע מראש מהו התקציב למטרה זו. היתרון של קידום ממומן PPC הוא בכך שאנשי הפרסום בוחנים לאורך כל הדרך את התוצאות של הקמפיין הפרסומי. אם הוא אפקטיבי, לא אפקטיבי או שכדאי לבצע התאמות שונות. בהתאם לכך תוך כדי תנועה מבצעים את השינויים ובוחנים שוב את התוצאות.
קידום אורגני הוא שם המשחק
האפקטיביות של קידום אורגני היא אחת מאבני היסוד של פרסום דיגיטלי. באמצעות שיטות שונות מבצעים המומחים לכך כמה פעולות אשר משרישות את מילות המפתח החשובות ביותר הקשורות לתחום העיסוק הספציפי. כך עם הזמן הדירוג של האתר עולה כלפי מעלה ובשל כך האתר הופך למקום בעל פעילות רבה. הן של גולשים שנכנסים לקרוא מידע והן של לקוחות שמעוניינים לרכוש מוצרים. גם לאחר ההגעה ליעד יש לשמור על מיקום גבוה כדי לא לאבד את המומנטום של פרסום אפקטיבי.
עיצוב ייחודי בדפי הנחיתה ובאתרים
כאשר מעצב גרפי מעונין להכין גרפיקה לאתר חדש או למוצר פרסומי, הוא תוהה על קנקנו של העסק ובהתאם לכך מחפש רעיונות יצירתיים ומקוריים שיתאימו לאתר. ברוב המקרים הוא מכין כמה סקיצות ומעביר אותן להחלטתו של מנהל החברה ולאחר מכן הוא מעצב בסגנון שנבחר את כל האתר.