צילום מוצרים לאתרי אינטרנט

עסק יצרני בעולם המודרני צריך להשקיע בקידום ושיווק יותר מבעבר. למה? כי היום רוב הקניות מתרחשות באינטרנט. אם פעם בשביל לקנות מוצר, היינו נוסעים לחנות אחת או יותר, מוצאים את המוצר הרצוי וקונים אותו. היום המצב קצת שונה. הטכנולוגיה התפתחה, הקורונה שינתה את חוקי המשחק והופ מצאנו את עצמנו מתנהלים מהבית. הרבה מאוד עסקים הבינו כי עליהם לפתוח את יכולות המסחר שלהם גם לאינטרנט וכך בעצם נולד לו עידן חדש של מסחר, שיווק ותקשורת. אם אתם עסק יצרני או מתכננים לפתוח אחד, כדאי שתמשיכו לקרוא על מנת להבין מהי החשיבות של צילום מוצרים ואיזו דרך עדיפה. תגידו צ'יייז 😉

במה צילום מוצרים תורם לי?

כפי שהצלחנו להבין על פי אירועי השנים האחרונות, צילום המוצרים שאנו מציעים לקהל הרחב זוהי פעולה חשובה ביותר מלא מעט סיבות. במיוחד עבורכם, ערכנו רשימה של חלק מהסיבות המשמעותיות ביותר לשאלה – איך צילום מוצרים לאתרי אינטרנט תורם לעסק שלנו? קבלו.

  • משדרג את אתר האינטרנט ומושך לקוחות – אנשים מבלים שעות בגלישה באינטרנט, ברשתות החברתיות ובחיפוש אחר קניות. מידע עתיק יומין מגלה לנו כי אנחנו פועלים לא מעט על פי מראה ונתונים חיצוניים. לדוגמא: רוב הפעמים נבחר את הקינוח שנראה הכי מגרה (גם בלי לדעת ממה הוא מורכב), או שנימשך למוצרים הצבועים במגוון הצבעים שאנחנו אוהבים. כך אנו פועלים לגבי כמעט כל תחום בחיינו (כן, גם בתחום הזוגי). לכן, בשורה התחתונה – תמונות מרשימות של המוצרים שלכם והעלאתם לאתר, לגמרי יעשו את העבודה וימשכו לקוחות להתעניין יותר ואף לקנות.
  • מעצים את אמינות המוצר – גם אם צריך להגיע פיזית לחנות שלכם על מנת לקנות, רוב הלקוחות הפוטנציאליים שלכם יעדיפו לבצע בדיקה תחילה באתר האינטרנט של העסק. כאשר אנחנו מבררים לגבי מוצר מסוים באינטרנט, אנחנו מצפים לראות תמונה של מה שאנחנו עומדים לקבל (ואם אפשר מכמה זוויות). בתור לקוחות, צילום מוצרים בהם אנחנו מתעניינים ללא ספק תגדיל את תחושת האמינות של המוצר וכן תגדיל את סיכויי הקנייה שלו.
  • מקל מאוד בתיאור המוצר – ישנם לא מעט מוצרים שקשה מאוד לתאר בתוכן כתוב. ולא סתם אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים. תחשבו על זה – במקום להסביר על כך מוצר בכמה פסקאות, לשמעם את הלקוחות ולגרום להם לצאת לפני שקנו. פשוט מאוד, לכל מוצר אותו אתם מוכרים, העלו כמה צילומים מכמה זוויות ואין צורך ביותר ממשפט.

ישנם כמובן עוד לא מעט יתרונות אבל מניסיון, עדיף עכשיו שפחות תקראו ויותר תצלמו.

צילום מוצרים מקצועי VS צילום חובבני

אם צילום לא היה נחשב לתורה שלמה, כנראה שזה לא היה מקצוע. לצילום מקצועי יש לא מעט חוקים וכללים אשר צריך לעקוב אחריהם כדי להוציא את המיטב מכל תמונה. כמובן שלצילום מוצרים לאתרי אינטרנט ולצילום נופים ישנם חוקים שונים. רק צלם מקצועי ידע על איזה רקע כדאי לצלם כל מוצר, עם איזו תאורה, איזו עדשה ועוד. צילום חובבני מהפלאפון הנייד משדר חוסר השקעה של בעל העסק והרבה פעמים מציג את המוצר באור לא טוב.

בשורה התחתונה, אם אתם רוצים להגדיל הכנסות ולהפיק את המיטב מאתר האינטרנט שלכם, כדאי ואף רצוי שתשכרו את שירותיו של צלם מקצועי ושלא תזרקו כסף סתם.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

שרת vps לאחסון אתרים קריטיים

שירותי אחסון אתרים מהווים את הסיפור מאחורי הקלעים של הצלחת האתר שלנו, כשהם אחראים בין השאר על מהירות האתר ואבטחת המידע הנמצא בו. בין סוגי

קרא עוד

טיפים לקידום אתרים לעורכי דין

עורכי דין רבים מתקשים לקדם את אתר האינטרנט שלהם ביעילות ולייצר תנועת מבקרים רלוונטית והמרות ללקוחות חדשים. במאמר זה נסקור מספר טיפים מעשיים ויעילים שכל

קרא עוד