שרת vps לאחסון אתרים קריטיים

שירותי אחסון אתרים מהווים את הסיפור מאחורי הקלעים של הצלחת האתר שלנו, כשהם אחראים בין השאר על מהירות האתר ואבטחת המידע הנמצא בו. בין סוגי השרתים הנפוצים והמומלצים ביותר נמצא שרת VPS לאחסון אתרים – הנה לפניכם כל המידע החשוב בנושא

כיצד מהירות האתר תורמת להצלחתו?

בעידן הדיגיטלי של ימינו, אנשים רבים מתחזקים אתר משלהם, למטרות עסקיות, פנאי, השפעה על דעת קהל ועוד. כולנו התרגלנו לצרוך את השירותים המקוונים שלנו במהירות ובלחיצת כפתור בודדת ובכדי להתחרות בצורה רצינית על תשומת הלב של קהל הגולשים, חשוב להקפיד בין השאר על מהירות דפי הטעינה באתר.

למהירות האתר קיים תפקיד חשוב בהצלחת האתר, הן מבחינת התחרות על תשומת הלב של הגולשים והנעתם להישאר באתר ולבצע פעולות שונות והן מבחינת קידום האתר במנועי החיפוש המקוונים, כאשר מהירות האתר משפיעה על דירוג חווית המשתמש, התורם לניקוד גבוה של האתר.

מהו שרת VPS?

אחד האלמנטים המשפיעים על מהירות האתר הוא שירותי האחסון של האתר, המשמשים מקום ייעודי לאחסון המידע והנתונים המופיעים באתר ומנגישים אותו אל קהל הגולשים. בין מגוון שרתי האחסון המקוונים שתוכלו למצוא אצלנו ב – webgate, נמצא     Virtual Private Server, שרת VPS  , שרת וירטואלי פרטי המאפשר שליטה מלאה על משאבי השרת ובכך, הופך לשרת מומלץ במיוחד עבור אתרים גדולים ובעלי תנועת גולשים משמעותית.

שרתים וירטואליים (VPS) – שימושים עיקריים

שרתים וירטואליים לצורך אחסון VPS יתאימו במיוחד עבור אתרי איקומרס וכן אתרים הצורכים משאבים רבים. באמצעות שרת VPS ניתן לבצע בקלות הקמה ובדיקה של אתרים מקוונים בסביבת פיתוח ולהריץ תוכנות רבות, כמו Oracle , חשבשבת, SAP ועוד.

שימושים נפוצים נוספים של שרת VPS הם:

גיבוי

שרת וירטואלי (VPS) מסוגל לאחזר נתונים במהירות גבוהה ושמירה על גמישות רבה בבחירת מערכת הגיבוי של האתר.

דיוור

במידה ואתם עושים שימוש נרחב במערכת המיילים הארגונית, שרת וירטואלי – VPS   יוכל להציע לכם אפשרויות דיוור נוחות ושליחת מיילים בתפוצה נרחבת.

.

מה ההבדל בין אחסון VPS לבין אחסון אתרים בענן?

לא מעט אנשים מעלים את שאלת ההבדל בין אחסון VPS לבין אחסון אתרים בענן, כאשר אמנם הרעיון הבסיסי העומד מאחורי אפשרויות אחסון אלו זהה בעיקרו, אך ההבדל המהותי בין השניים נעוץ אשכול השרתים העומד מאחורי האחסון, כאשר אחסון אתרים בענן מבוסס על שרת בודד ואילו שרת VPS מבוסס על חלוקה עם משתמשים נוספים, באופן המתאים במיוחד לאתרים השומרים על יציבות תעבורת נתונים, הנעה בין תעבורה בינונית לגבוהה.

שרת וירטואלי (VPS)  כל היתרונות

שרת וירטואלי הוא לא ספק אחת הבחירות הפופולאריות והמומלצות ביותר עבור אתרים רבים וזאת בעיקר בזכות היתרונות הבולטים הבאים:

אבטחת מידע

אחסון VPS על גבי שרתים וירטואליים מספק שליטה ברמה גבוהה על סביבת השרת שלנו, כך שנוכל ליישם אמצעי אבטחה יעילים, משופרים ומותאמים אישית להגנה מלאה על האתר והנתונים שבו.

פרטיות ואפיון מדויק של השרת

שרתים וירטואליים מבוססים אחסון VPS מאפשרים אפיון מדויק של השרת והתאמה אישית לצרכים והמטרות של האתר שלנו, באופן הכולל התקנה והגדרת תוכנה, שימוש מותאם במשאבים של שרת VPS עוד.

אפשרויות עבודה ללא ממשק ניהול

אחד היתרונות המהותיים שיש לשרת וירטואלי (VPS) להציע, הוא אפשרויות עבודה ללא ממשק ניהול. Webgate  מספקת לכם שרתים וירטואליים נגישים באמצעות SSH, כך שתוכלו לנהל בצורה נוחה ועצמאית את השרת הווירטואלי שלכם.

שילוב שרת וירטואלי במערך ענן רחב

שרתים וירטואליים יכולים להגיע גם כחלק ממערך שירותי ענן נרחבים, כך שתוכלו למצוא בהם את הפתרונות המתאימים והמדויקים ביותר לאתר שלכם.

אפשרויות שדרוג מהירות

יתרון בולט נוסף של שרתים וירטואליים מבוססים VPS הוא יכולת השדרוג המהירה של משאבים כמו cpu/ram/disk כך שבכל רגע נתון תוכלו לשדרג את משאבי האתר בהתאם לתנועת הגולשים ולספק להם חווית גלישה מהירה ואיכותית.

Webgate   – הכתובת שלכם לאחסון אתרים קריטיים

במידה ואתם מחפשים שרתי אחסון VPS לאתרים קריטיים, Webgate  היא ללא ספק הכתובת שלכם. חברתנו מציעה מגוון שרתים וירטואליים מבוססי VPS, עם אפשרויות ניהול דינאמיות, שמירה על מחירים אטרקטיביים וצוות מקצועי הזמין לרשותכם כל שאלה ועניין, החל מהמלצה על השרת המתאים ביותר עבורכם ועד לתמיכה מקצועית לאורך כל שעות היום.

קרדיט תמונה FREEPIK

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

שרת vps לאחסון אתרים קריטיים

שירותי אחסון אתרים מהווים את הסיפור מאחורי הקלעים של הצלחת האתר שלנו, כשהם אחראים בין השאר על מהירות האתר ואבטחת המידע הנמצא בו. בין סוגי

קרא עוד

טיפים לקידום אתרים לעורכי דין

עורכי דין רבים מתקשים לקדם את אתר האינטרנט שלהם ביעילות ולייצר תנועת מבקרים רלוונטית והמרות ללקוחות חדשים. במאמר זה נסקור מספר טיפים מעשיים ויעילים שכל

קרא עוד